Участь ясла-садка №12 у виставках, конкурсах, тренінгах, семінарах
протягом 2020-2021н.р.
№п\п | Захід | Матеріали, тема заходу | Автор, учасник | фото |
1. | Міжнародний інноваційний центр «PERSPEKTIVAPLUS» Участь в Міжнародному конкурсі логопедів «Логопедичний стандарт» ІІ місце 31.03.2021 № диплома KV23PP-18 | Конспект логопедичного заняття з використанням ІКТ «Фіксіки запрошують мандрувати в країну Звуків і Слів» | Стрельцова О.А. вчитель-логопед | |
2. | МОН України Академія української преси Участь в всеукраїнській 21 –й літній школі медіаосвіти і медіаграмотності 24-27 червня 2021р. м. Полтава Сертифікат | Тема «Практична медіаграмотність: аспекти впровадження закладах дошкільної освіти» | Саламатіна О.В. вихователь-методист | |
3. | Сєвєродонецький корекційно-навчальний МАНЕЖ Доповідь на профікурсі «Спеціальна педагогіка: ключи до успіху» Сертифікат №6321\12.06.2021р. | Тема «Дошкільний вік: виховання + розвиток. Керівництво до дії» | Лисенко І.П. Вчитель-дефектолог | |
4 | Сєвєродонецький корекційно-навчальний МАНЕЖ Доповідь на профікурсі Сертифікат № 22 від 30.09.2020р. | Тема «Професійна психогігієна. Профілактика професійного вигоряння» | Лисенко І.П. Вчитель-дефектолог | |
5. | Центр здоров’я і розвитку «Коло сім’ї» у співпраці з україно-швейцарським проектом «Психічне здоров’є для України» за підтримки МОН України та Швейцаріі Участь в вебінарі Мішель Хені і Емі Хенреді (Каліфорія, США) 20, 29 січня 2021р. | Тема «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами | Лисенко І.П. Вчитель-дефектолог | |
6. | Навчально-методичний посібник ЛОІППО «Дослідно-експериментальна робота закладів освіти луганської області регіонального рівня» Лисичанськ 2020 ст.104 | Репрезентація результатів дослідно-експериментальної роботи в яслах-садку № 12 Тема «Розвиток інформатичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ІКТ» | Буряк О.О. завідувач кафедри природничо-наукових дисциплін ЛОІППО | |
7. | Навчально-методичний посібник ЛОІППО «Шляхи формування ключових компетентностей дітей дошкільного віку» для педагогів ЗДО 2021р. | Стаття «Використання ІКТ як засіб розвитку інформатичної компетентності дошкільників» Конспект заняття для дітей старшого віку з розділу «Комп'ютерна абетка» Тема: «Хто головний? Або з чого складається комп'ютер?» Комплексне заняття з екологічного виховання з використанням ІКТ для дітей старшого віку «В гостях у художника» | Саламатіна О.В. вихователь-методист Саламатіна О.В. вихователь-методист Картамишева І.М. Керівник гуртка «Веселий Комп’юша» Саламатіна О.В. вихователь-методист Кущ Є.М. вихователь | Матеріали увійшли в посібник (друкуються) |
Про цифрову грамотність
На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 471, Міністерство цифрової трансформації запустило національний проєкт з цифрової грамотності "Дія. Цифрова освіта", основною метою якого є навчити українців цифрової грамотності за 3 роки.
Звертаємо увагу, що наприкінцігрудня 2019 року Мінцифри провела перші в історії України соціальне дослідження цифрових навичок громадян. З результатами можна ознайомитись за посиланням http://bit.ly/3auKqWG/
Наголошуємо, що проєкт Дія. Цифрова освіта має дві складові:
- Національна онлайн-патформа з цифрової грамотності ( https://osvita.diia.gov.ua)
- Мережа цифрових онлайн-хабів з більш ніж 6000 хабів цифровоїосвіти по всій країні.
На платформі вже доступно 50+ освітніх онлайн-серіалів з різних тем: "Базові цифрові навички", "Штучний інтелект", "Цифрові навички для вчителів", "Кіберняні" тощо.
В межах даної платформи також запущено ресурс "Цифрограм", який уявляє собою національний тест на цифрову грамотність (https://osvita.diia.gov.ua/digigram).
Мережа цифрових хабів постійно оновлюється і доповнюється новими локаціями. Для сучасної людини оволодіти цифровою грамотністю так само важливо, як вміти писати, читати і говорити. Від рівня цифрової грамотності залежить не лише комфорт проживання в країні цифрових сервісів, але й кокурентоспроможність кожного громадянина України.
В нашому закладі проводиться робота щодо підвищення рівня цифрової грамотності педагогів - це одне з завдань річного плану закладу. Був складений план дій з розвитку цифрових компетентностей. Також проводяться консультації, майстер-класи, заняття в комп'ютерному класі з практивних навичок та індивідуальні занняття з педагогами.
Коментарi