/Files/images/hjlbntkzv1.JPG

/Files/images/hjlbntkzv2.JPG

/Files/images/hjlbntkzv3.JPG

/Files/images/hjlbntkzv4.JPG

/Files/images/hjlbntkzv5.JPG

Мова— це найважливіший засіб спілкування і пізнання.

Своєчасне оволодіння мовою – це невичерпне джерело розумового розвитку дитини, скарбниця всіх знань. К.Д. Ушинський образно назвав рідну мову народним педагогом, наставником і вихователем. Слово, виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її почуття, сприймання, збагачуються знання про оточуючий світ.

Правильнемовленнядопомагаємалюкувстановлюватиконтакти з іншимидітьми, вільнопередаватисвої думки і побажання, сприяєуспішномунавчанню у школі. Малюківпотрібновчити правильно вимовляти звуки в словах, ставитинаголос, користуватисявідповідноюінтонацією, правильно дихатипід час мовлення. Дошкільнятнавчаютьузгоджувати слова в реченнях в роді, числі й відмінках, правильно будуватиречення.

Нащо потрібно звернути увагу батькам: якщо у дитинине з’явилось мовлення до 2хрокі або словник налічує не більше 10 слів; якщо дитина в 4 роки не вимовляє або не вірно вимовляє звуки; якщо дитини не запам’ятовує вірші, не може переказати казку, порушує структуру слів. Якщо батьки помітили такі вади необхідно звернутись до логопеда.

В дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне- воно гнучке для подолання мовленнєвих вад. Важливо не пропустити цей період і своєчасно звернутися до вчителя-логопеда. Зрозумійте, дитина буде дорослішати, а звичка говорити неправильно буде закріплюватися і складніше піддаватися корекції.

Кiлькiсть переглядiв: 33

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.